szabóada 2023.02.10. 12:14

Pálinka

Röhögőgörcs osztálytalálkozón,
Házipálinka folyt dögivel,
A Balcsin meg ütött a tequila,
sötétben topless fürdés,
pénz nélkül éltünk,
a parti homokban lazult el a testünk,
s csak ész nélkül, kómásan mindenen nevettünk.
Valaki kaját vett, s végre ettünk.
Szegeden verset mondtam,
Azt is elnevettem, pedig szurkoltak nekem rendesen.
S mikor a darts versenyt szabotàltuk,
jajj, akkor is hogy bepiàltunk!
Hangunk messze szállt a kis teremben,
Nevetésünk ki tilthatja meg neked, vagy nekem?!
S a város szülinapján gumibogyószörpöt ittam talán?
Mindenkire ránevettem, egy-két pörgésre rá is vettem apraját-nagyját,
valaki mindig adott pálinkát,
mellé a kút vizét kiittam,
s csak roptam a tàncot, roptam hajnalig.
Remélem majd így jön el értem a vég!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr3918046126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása