pingwin 2022.12.23. 17:40

váróterem

 

váróteremben várok, senki nem vár rám
kettészakított magány is magamra hagyott

felszabadított bűntudat párkapcsolati éhhalál

ez a boldogtalanság már csak a tiéd

amit kértem tőled, sohasem kaptam meg, 
ez most egy utolsó ajándék.

közös műltunk önfeledt rombolása már nem nyújt kezet
ha volt is valami szép, már régen elfelejtettük

felszabadított bűntudat párkapcsolati éhhalál

ez a boldogtalanság már csak a tiéd

amit kértem tőled, sohasem kaptam meg, 
ez most egy utolsó ajándék.

újrahasznosított álmaink elítélő tekintetében

érzelmi intelligenciára benyújtott kérvény
mindig elutasításra talált

közös műltnk önfeledt rombolása már nem nyújt kezet
ha volt is valami szép, már régen elfelejtettük
csodára vártunk, és nem egymásban kerestük a lehetőséget

felszabadított bűntudat párkapcsolati éhalál
érzelmi intelligenciára benyújtott kérvény
mindig elutasításra talált

ez a boldogtalanság már csak a tiéd

amit kértem tőled, sohasem kaptam meg, 
ez most egy utolsó ajándék.

közös múltunk önfeledt rombolása már nem nyújt kezet

felszabadított bűntudat párkapcsolati éhalál

ha volt is valami szép, már régen elfelejtettük

amit kértem tőled, sohasem kaptam meg, 
ez most egy utolsó ajándék.

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr918009336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása