pengnui 2011.08.01. 15:48

ne láss

Alig használt
mosollyal
várlak
az utca
túlsó oldalán,
hogy ne láss.

Ne láss
csodálkozó
könnyek
oldalán redöző
fájdalmas
arcvonást

Ne lásd
felettem
repkedő
madár alakzat,
szétrebbenő
érzelemhullám
okát.

Ne lásd,
hogy az
utcára vetett
szemfényvesztő
csalfa életem
koldusbottal jár

Ne lásd
a nevetésbe
belefáradt
arcom barázdái
között megbúvó
megbánást.

Ne lásd,
hogy a tűzre
vetett
utolsó hitem
melegénél
üldögél
a halál.

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr1003117336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabóada 2011.08.02. 13:38:37

ez a vers olyan csodálatos remekmű, hogy akárhányszor olvasom, mindig hódolattal hajlok meg előtte(d)!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2011.08.02. 15:00:53

@szabóada: köszönöm
ezzel az írással még én is meg vagyok elégedve :)
süti beállítások módosítása