szabóada 2011.09.03. 10:02

Hogy jó-e?!

Fogalmi tünetegyüttesben
sem meghatározható,
hogy a 'jó', megfelel-e,
sőt?! S nem is azért,
mert amúgy is,
de hazugság is, hogy vonzó
lenne, mikor rezdülésemet
alig sem észrevéve
halálos nyugalommal veszel
tudomásul... Zihálok,
de lelked
ódon bástyákkal őrzöd
nem látva, hogy
tán tehetnél mégis
valamit,
de te hagyod, hogy elveszítsd
s látod, már nincs
ami nem is
volt,
mert a múltadat
birtoklod,
de a jelen meztelen
bőrét utcasarkon
hagyod.

Welcome home! az ajtód nyitva,
csak a belsőszobád van bezárva.

 

2 komment

Címkék: láss őrizz

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr923199295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2011.09.03. 11:41:37

jaj de szeretem az ilyen 'szóláncokat'
szabad asszocicáiós
nekem

szabóada 2011.09.03. 11:58:22

nekem is jólesett szabad asszociációval a vakvilágba engedni magam, úgy hogy igazából csak magamat értettem, de a szavakat még én sem. :D
süti beállítások módosítása