szabóada 2022.12.27. 21:27

PIhe

Az Úr adta,
az Úr elvette!

Mit eddig élhettem, hála érte!
Szorítom, engedem, vágyom
és szenvedem az életem.
Míg itt ülök egyedül,
mint vagyok örök végtelenül,
vándorlok szüntelen,
nincs soha fészkem,
S ha lenne is,
benne tán megpihenne a testem,
de én, én akkor is a szél vagyok,
Arcokat simogatok, lágy fodrokat rajzolok a vízre,
majd csendben maradok,
hogy végül fákat csavarjak ki dühöngve.
Kabátodba is bebújok, s hogy megpihenjek,
szívedből hangzó dobogást hallgatok,

320259545_2056364587901866_546004181674180431_n.jpgaz Úr tudja meddig maradhatok,
mellkasodra meddig hajthatom fejem,
míg rájövök, nem a szél vagyok,
csak egy pihe, ami a széllel játszott,
aztán könnyedén, vágyaim is elengedve
Tenyeredbe hullok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr4118011660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása