pingwin 2014.01.11. 21:01

érintés

Érintés

sose mondtam, hogy jó lesz

sose mondtam, hogy nem fog fájni

sose mondtam, hogy nem ér véget

sose mondtam, hogy nem lesz tovább

sose mondtam, hogy menjél el

sose mondtam, hogy maradjál

azt hittem, hogy egész más lesz

felhők között hideg szélben

dermed a szív, múlik az élet

kártyalapok szétdobálva

hallgatnak, vagy mesélnek

szememben tükröződő álmot

minden más, és minden régi

napból lett hold, mégis éget

a tenyerem, ha hozzád érek

komment

Címkék: 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr145753306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabóada 2014.01.16. 19:55:45

:) tetszik. ahogy mindig is tetszett ez a pingwin-feeling. :) legalábbis ahogyan bennem lecsapódik. :)
süti beállítások módosítása