pingwin 2015.08.11. 23:43

Embertelen

Megfakult rajongásom

helyén ösztön állat, keresi

az emberi lényt

ha már nem leszel

az, amit gondoltam

hogyan legyek én

elhihetem-e azt,

amit mások se hisznek el

voltam egyszer, én is

emberek között, talán

láthatatlan álomfelhő

esőbe burkolózott méla

hangulat, ha néha már nagyon

tudtam, éreztem,

vagy csak akartam, de

sajnos most sem értem,

hogy mi lehet a

fájdalom következménye?

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr667700062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása