gatisz 2012.04.06. 19:46

Álomkép

 

Olcsó húsáru,

Kitárja combjait,

Kitart, mert remél,

S kínálja bájait.

 

Férfiak szedegetnek,

Mint magos gyümölcsöt

A rét alatt. Lassan eszegetnek,

S a mag megmarad.

 

A várva várt falat,

Csupán tovább halad,

Felöltve meztelen,

S a szolgaság marad.

 

Elpazarolt gyengédség,

Testet öltött merészség,

Gyermeki álomkép,

Semmi, mit vágyott még.

 

Kitárult ablakod,

Ki látja? S megfagyok!

Pislákoló csilláron,

Megkövült angyalok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pengnui.blog.hu/api/trackback/id/tr544368481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabóada 2012.04.06. 21:03:45

hidegrázós a vége. jajh, lehet nem kéne közben Áron Dead Can Dance zenéjét hallgatnom? :) De amúgy is az, mert a pislákoló csillár, és a megkövült angyalok eléggé kísérteties hangulatot adnak.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.04.11. 09:37:23

ettől a verstől se lesz az embernek sokkal jobb a kedve

ölelésre nyíló kéz, hamvába dől

szabóada 2012.04.12. 07:47:02

De hogy fejlődni is tudj versírásban, most néhány észrevétel: combjait-bájait, szedegetnek-eszegetnek, gyengédség-merészség, ezek a szavak a ragjaik miatt rímelnek. Ez a jelenség ma már nem divat, bár sok nagy költőnk élt a ragrímekkel, ma már igyekezünk elkerülni őket. Na persze ez csak olyan íratlan szabály, csak azért született, hogy még inkább kihasználjuk a magyar nyelv adottságait. Szókincsben pedig te cseppet sem szenvedsz hiányt, azt láthatjuk a novelláidban. :))

gatisz 2012.04.12. 13:41:41

a versírás nem az én világom, de valahogy úgy éreztem, olyan kellemes befogadó itt a közeg, hogy ezt megosztom. :) hát sok sok csalódás után felgyülemlett érzéshalmaz kifejezésének eszköze volt, amikor megszületett. :)

szabóada 2012.04.13. 08:53:31

@gatisz: a versírás teljesen más, mint a novellaírás az biztos. :) A közeget meg jól érzed kellemesnek és befogadónak :Đ Mindig várakozással nézzük a blogot, hogy töltöttél-e fel új anyagot? Nagyon szeretünk elmerülni abban a világban amit elénk társz. A versek meg, ha nem is tökéletesek, de ha átjön belőle az érzés, akkor már célhoz ért. Sőt, tudom, hogy az ilyen versek azért születnek, mert már nem férnek el odabenn, szóval muszáj kiírni, akkor is ha nem az évszázad verse lesz belőle. :)) :Đ

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.04.13. 09:23:02

@szabóada: @gatisz: szerintem az ember azért ír, írjon, hogy kifejezze magát

hogy mi lesz belőle kvázi kurvára mindegy
-lehet, hogy kicsit túlzok -

ettől lesz valami jó, hiteles

pengnui 2012.04.13. 11:04:40

szeretünk téged

ha a világon lenne még valami csodálatos, hozzád fogható

szabóada 2012.04.13. 11:18:06

@pengnui: lenne még? hát ÉN vagyok! :P :Đ :Đ viccet félretéve:@gatisz: én nem ismerlek, csak egy fotón láttalak, meg az írásaidból ismerem azokat amiket ide feltettél, és már annyi is elég, hogy képet kapjak egy igencsak szeretetreméltó lányról. :)

pengnui 2012.04.13. 13:57:29

@szabóada: akkor tegyük teljessé, egonkat is

ha lenne még
a világon valami
- hozzád hasonló -
csodálatos
nem félnék
elveszni a valóság
képei között
dideregve
lélegzeted
újjá születő
érezelem.

gatisz 2012.04.13. 16:01:21

annyira édesek vagytok, hogy nem is akarom már kitörölni ezt a verset, hogy ezek a bejegyzések megmaradjanak és minden alkalommal átélhessem azt a meghatottságot, amit most érzek, amikor elolvasom őket.
@szabóada: igen, Te az vagy. Én ugyan még képet nem láttam rólad, de szükségtelen, mert gyönyörű lelked itt bújik meg az ölemben.

szabóada 2012.04.13. 16:07:36

:@gatisz: :)) (mostmár meg se tudok szólalni a meghatottságtól én sem) :Đ

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.04.19. 13:28:05

@pingwin: itt követem meg ágikát és/vagy köpöm szembe magam

szabóada 2012.04.19. 20:38:18

@pingwin: mi van veled pingwin? itt követed ágikát, hogy szembeköpd magad és/vagy? :Đ

szabóada 2012.04.19. 20:38:54

@pingwin: érti ez valaki rajtad kívül, vagy én sem? :)))

szabóada 2012.04.20. 09:29:14

@pingwin: ha már így bevallottad itt, hogy Ágikának volt igaza, és te ezért még szembe is köpöd magad, igazán elárulhatnád, hogy miben tévedtél oly nagyot? :)) <3 :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.04.20. 09:32:04

@szabóada: szerintem a kommentemben benne van, amire válaszoltam magamnak

szabóada 2012.04.20. 09:58:30

@pingwin: heh, jól elvagyunk! Én is magamnak, te is magadnak, Szilvi meg csak nézhet, mi van a vers alatt? :Đ

gatisz 2012.04.20. 10:00:09

pontosan. :D de nagyon örülök, hogy elindítottam ily sok mindent. :)

szabóada 2012.04.20. 10:15:01

Közben kaptam egy kis felvilágosítást a pingwintől, és így már minden világos! :) :Đ végre egy húron pendülünk újra! :Đ
süti beállítások módosítása